loading...

فروشگاه کوینموب

در این وبلاگ سعی می کنیم جدیدترین راهکارهای کسب درآمد از اینترت را به شما معرفی کنیم

بازدید : 1087
دوشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 16:42

بازاریابی محتوا
ابتدا باید بدانیم منظور از تولید محتوا چیست؟
فکر میکنم با یک مثال ساده بتوانیم تولید محتوا یا نقشه محتوا در بازاریابی را بهتر درک کنیم.همه ماها شاهد برگزاری انتخابات اخیر بوده ایم و دیدیم که چه تبلیغات وسیعی برای نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر براه افتاد عکسها با ژستهای مختلف و شعارهای امیدوارکننده هر کدام در جذب مردم جهت مشارکت میکوشند تا من و شما را متقاعد کنند و به پای صندوق رای بکشانند.خوب این پروسه که از عکس نامزد انتخاباتی تا شعارنوشته شده پای عکس و حتی نحوه چاپ و نشر، همه و همه به نوعی ساخت محتوا میباشد.که هدف نهایی آن معرفی نامزد و به دنبال آن انتخاب فرد مورد نظر است.پس هدف از تولید محتوا جذب مخاطب است که برای مقاصد متنوع ازآن استفاده میشود.یا فروش یک کالا یا مشارکت در یک سمینار یا جذب مخاطب در وبسایت جهت بالا بردن میزان ترافیک سایت.حال به دسته بندی محتوا هم اشاره ایی داشته باشیم.
1. متنی
2. گرافیکی
3. ویدئویی
4. نوشتاریی
و اما مقاصد ایجاد تولید محتوا نیز متنوع است، ممکن است برای فروش یک کالا شما یک کمپین تبلیغاتی براه بیندازید که اصولا شرکتهای بزرگ با صرف هزینه‌های هنگفت اینکارها رامیکنند.البته با یک مدیریت دقیق و حساب شده، اما من و شما میخواهیم از نقطه صفر وبدون صرف هزینه برای فروشگاهی که بصورت رایگان ایجاد کرده اییم.یک کمپین تبلیغاتی از نوع تولید محتوا راه بیندازیم میشود از چندتا عکس گرافیکی که شاید بشود با یک اپلیکیشن ویرایش تصویر و یا با سرهم بندی چند تصویر وکتور و نوشتن یک مطلب زیر همان عکس و درآخر انتشار عکس از طریق اینستاگرام و چند شبکه اجتماعی دیگر یک تبلیغات جزئی برای فروشگاهمان راه بیندازیم که البته این حرکت چنان تاثیری بروی معرفی فروشگاه ما ندارد وباید بصورت کمی‌حرفه ایی تر و علمی‌تر عمل کرد. پس باید به دنبال یک عصاره از آموزش در رابطه با برندینگ و تبلیغات باشیم.اما یک نکته را باید قبل از براه انداختن تبلیغ در نظر داشت.و آن تعهد در برابر خدماتی که ارائه میدهیم. شما برای خرید در دنیای واقعی ابتدا به یک فروشگاه معتبر میروید.شاید این فروشگاه را یک دوست به شما معرفی کرده یا اینکه بصورت اتفاقی آن را در طی مسیر دیده اید حال به درون فروشگاه رفته و اولین چیزی که نظر شما را جلب میکند طراحی و دیزاین داخل فروشگاه است.بعد از دیدن دیزاین حریت انگیزفروشگاه یک احساس آرامش خوبی به شما دست میدهد.و به خود میگوید جای درستی آمدم ، قدم بعدی شما.سفارش کالای شماست و فروشنده کالا را برای شما میاورد.درحالی که شما کالا را بررسی میکنید.فروشنده توضیحات مختصر و مفیدی از کالا به شما میدهد.وبه شما این اطمینان را میدهد که کالای مدنظر شما از چه کیفیتی برخوردار است.شما قیمت کالا را براساس کیفیت آن بررسی میکنید و اگر کالا را خریداریی کردید.فروشنده علاوه بر یک تخفیف جزئی به شما میگوید اگر مشکلی پیش آمد و کالای شما دچار مشکلی شد یا مورد پسند شما واقع نشد آن را پس میگیرد.احتمالا فروشنده چند بلیط قرعه کشی هم به شما بدهد که بروی آنها تاریخ قرعه کشی نوشته شده و یا احتمالا" شماره موبایل شما را هم خواهد گرفت تا از طریق سامانه پیامکی برای شما پیامهایی از قبیل فروش با تخفیف یا ازسایر خدمات شما را مطلع خواهد کرد(نوتفیکیشن)
همه و همه این خدمات چه قبل وچه بعد فروش برای برند سازی و اعتماد سازی مشتری نسبت به فروشگاه است.این یعنی برند کردن در کنار اعتماد و جذب مشتری است.شما فقط یک رهگذر بودید که بصورت اتفاقی این فروشگاه را سر راه خود دید، اگرهم از سوی دوست وآشنایی به شما معرفی میشد بازهم برای خرید به آن فروشگاه میرفتید.اصولا ما انسانها حرف همدیگر را بیشتر از تبلیغات قبول داریم.چون اینروزها تبلیغات دروغین زیاد شده مخصوصا" تبلیغاتی که در اینترنت دیده میشود

تکلیف سخت برای همه
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 241
  • بازدید کننده امروز : 229
  • باردید دیروز : 238
  • بازدید کننده دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1422
  • بازدید ماه : 4343
  • بازدید سال : 7100
  • بازدید کلی : 9522
  • کدهای اختصاصی